3 Şubat 2014 Pazartesi

pazar kabusu

merhaba okuyucular ve günlük.vee lantanacığım tabi ki.
bugünkü konumuz sağlık.:)tek tatil günüm olan pazar gününden beklentim her zaman aynıdır.öğlene kadar uyumak.evet bende pineklemeyi sevenlerdenim.her pazar bir aksilik çıkar ve uyuyamam tabi.neyse konuya gelelim.tam bu pazar her şey istediğim gibi.evde yalnızım ve ohhhh pazar bırak öğleni akşama kadar(acıkıncaya kadar diyelim)yataktan çıkmayacağım dedim.ben dedim ama sağ olsun evren benim için harika planlar yapmış.pazar sabahı göz ağrısı,ağrı demek az kalır.zonklama,gözümün çıkacak olması hissiyle uyandım.uyandım ama tek göz açabiliyorum o da zaten miyopi derecesi tavan yapmış bir göz.bir şeyler görüyorum ama adlandıramıyorum :)bir gözüm daha olacaktı diyorum en azından derece olarak daha düşük ve sabahların gözlüğe uzanıncaya kadar beni idare eden.yerinden mütemadiyen göz yaşımsı bir şeyler akan ve zonklayarak varlığını belli eden.işte pazar sabahım 9 da acil de son buldu.evde yalnız olduğumu belirtmiştim değil mi?gözüm mikrop kapmış tabi.aslında polen dönemlerinde alışığım buna tabi ama biraz erken oldu.işte dezenfekte banyoları,damlalar falan iş çözüldü.işte yine işteyim yani:)siz siz olun pazar günleri için fazla hayale kapılmayın .öpüyorum hepinizi gözlerinizden.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder