31 Mart 2012 Cumartesi

game of thrones yakındaaaa

sevgili günlük az önce farkettik kiii game of thrones'u iki cambazda takip ediyormuş..hemde birbirlerinden habersiz.yinede ben deniz lantanaya göre spartacus'un yeri ayrı.elbette hala (3.sezonun sonunu gün itibariyle izledim.)Andy'i arıyor gözlerim.Ofeliacığımda onun gidişiyle bırakmış diziyi:( haksız sayılmaz...Kendisi nur içinde yatsın:(( Spartacus daki sezon finalleri bilemiyorum hangi dizide var.ilk sezonun finalini misal 3 kere izlemişliğimiz vardır.Oenomaus'un kırbacından bulup alıcaktım nerdeyse o derece..kendisi bilgeliğiyle spartacusun en hakkaniyetli şahsiyetlerindenDi.onu da özleyeceğiz artık.Final itibariyle terk etti bizim diyarları.(yanlız ben sözlük yazarı edasıyla dolduruyorum satırları:))neyse ofeliacığımla game of thrones bölümlerinin kritiklerini geçeriz buralara muhtemelen.çok da güzel oldu ,çok sevindim...yanlız lord stark'ı öldüren çemçük ağızlı cofriyi 2. sezonda öldürmelerini diliyorum.nerden bulmuşlar o veledi:((

3 yorum:

  1. ya zaten onu öldürmezlerse gidip ben öldüreceğim.az ağlamadım o hakikatlı duruşun başı gövdeden ayrılınca:(

    YanıtlaSil
  2. bu arada wwf eylemini anneciğimle ilgilenirken unutmuşum.maşallah bizim ev fener alayı gibiydi.

    YanıtlaSil
  3. hahahhaaa ya koptum sizin evin fener alayı haline:)) bizde de eylem çok etkili olamadı.ananeciğim karanlıktan isyan edip yanıbaşımda duran sokak lambası dediğim lambayı açtırdı:)etrafında eylemden habersiz olduğunu belirterek eylemi protesto etti.canım ananem:))

    YanıtlaSil